تحقیق استراتژی تولید

مطالب دیگر:
گزارش کارآموزی خدمات برنامه نویسی تحت وب با PHPپاورپوینت گزارش کارآموزی دواير امور مالي و حسابداری در اداره کل منابع طبیعیگزارش کار آموزی در شرکت سایپا بخش سيستم تعليق خودرو و فرمان خودروگزارش کارآموزی کامپیوتر در مدرسه غیرانتفاعی بخش سیستم ثبت نمراتگزارش کارآموزی در شرکت تاسیسات آب و فاضلابگزارش کارآموزی طراحی صفحات وب HTMLگزارش کارآموزی سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر در یک آموزشگاه کامپیوترگزارش کارآموزی برق در ساختمانگزارش کار آموزی در شرکت سایپا بخش PRETRITEMENTگزارش کارآموزی حسابداری در یک شرکت تولیدیگزارش کارآموزی در شرکت نصب تابلوهای برقگزارش کارآموزی جمع آوري و بازيافت مواد زائد جامعه شهريگزارش کارآموزی کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامیگزارش کارآموزی فیبر نوری در شركت مخابرات استان خراسان شماليگزارش کارآموزی حسابداری در مرکز مخابراتگزارش کارآموزی حسابداری در سازمان بهزیستیگزارش کارآموزی ماهیت حقوقی مهریه و تحویل آنگزارش کارآموزی مجموعه‌ گزارشات‌ جلسات‌ دادگاه های‌ حقوقی‌ و جزائی‌ کیفری‌گزارش کارآموزی تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودروگزارش کارآموزی کامپیوتر در یک موسسه فنی

دانلود تحقیق با موضوع استراتژی تولید،

در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش، شامل:



یک کیفیت پایه

مقدمه

بلوک های ایجاد کننده کیفیت

جنبه های مهم

تعهد مدیریت

ابزار کیفیت

ارتقاء کیفیت

مدیریت کیفیت کل

14 نکته

هزینه های کیفیت و صرفه جویی های کیفیت؟

هزینه های نقص (شکست)

هزینه های بازبینی

هزینه های پیشگیری


مقدمه تحقیق:

در سراسر این مجموعه، ما به دنبال روش هایی برای تولید پنجره ها به شکلی سریع تر، مؤثرتر و پربازده تر می باشیم. هیچ کدام از این ها در صورتی که شما یک محصول با کیفیت را فراهم نکرده باشید، ارزش ندارد. مهم است که من به پنجره کیفیت اشاره نکنم، ولی محصول کیفی باید مورد اشاره قرار گیرد. محصولی که شما عرضه می کنید، چیزی فراتر از یک پنجره فیزیکی است. بلکه کل را خدمات و تماس هایی را که با مشتریانتان داشته اید، شامل می شود. خود پنجره دارای اهمیت خاصی است، ولی این برای برنده شدن در رقابت کافی نیست. اولین تماسی که مشتری شما با شما دارد، احتمالاً توسط گیرنده از طریق تلفن پاسخ داده می شود و این می تواند تاثیر زیادی روی رابطه کیفی داشته باشد که شما با مشتریان خود دارید. همگی ما با تفاوت بین یک سلام مشتاقانه و گفتن این جمله که چه می خواهید؟ که شما از سوی برخی شرکت ها آن را می شنوید، آشنا هستیم. شما با کدام یک سر و کار دارید؟ درک این مطلب که کیفیت تنها یک نگرانی تولید نیست، بلکه مسئولیت هر فردی است حائز اهمیت است. ما نمی توانیم بگوئیم که کیفیت مسئولیت هر گروه یا فرد است، بلکه باید یک نگرش گسترده شرکتی حاصل شود و این امر به مفهوم کیفیت کل در همه جنبه های تماس مشتری منتهی گردد.